مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-08حوادث

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف 4 تن چوب قاچاق و دستگیری 9 خرده فروش


در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی اخباری در زمینه بازگشت کودک گمشده به آغوش خانواده، کشف 4 تن چوب قاچاق در بشرویه و دستگیری 9 خرده فروش مواد مخدر در طبس را مرور می کنیم.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی اخباری در زمینه بازگشت کودک گمشده به آغوش خانواده، کشف 4 تن چوب قاچاق در بشرویه و دستگیری 9 خرده فروش مواد مخدر در طبس را مرور می کنیم.

کودک گمشده به آغوش خانواده بازگشت   سرهنگ حسن تقی زاده، جانشین انتظامی بیرجند اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر مفقودی دختر بچه 10 ساله در مراسم پیاده روی جشن عید غدیر در این شهرستان که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی بیرجند قرار گرفت.

  وی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع و بی تابی مادر و همچنین ازدحام جمعیت، مأموران با تشکیل چند تیم و تلاش گسترده برای پیدا کردن کودک، سرانجام موفق شدند دختر بچه 10 ساله را پیدا و صحیح و سالم به آغوش مادرش بازگردانند.

  وی با اشاره به این که خانواده کودک گمشده از مأموران پلیس تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی کردند توصیه کرد: شهروندان به فرزندان خود یاد بدهند که امن ترین مکان و مطمئن ترین دستان برای اعتماد در هر جا و هر زمان مأموران پلیس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف 4 تن چوب قاچاق و دستگیری 9 خرده فروش

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف 4 تن چوب قاچاق و دستگیری 9 خرده فروش